Què hi falta a Terrassa?

El proper 22 de maig tindran lloc les properes eleccions municipals i la voluntat de la CUP és la d’elaborar un programa electoral de manera participativa. De fet aquest procés ja va començar fa 10 mesos, quan a nivell nacional vam encetar una sèrie de punts de trobada oberts a la població i als moviments socials i entitats d’arreu del país per a preparar el programa marc de cara a les municipals. Les conclusions de les 8 trobades i d’una última jornada de reflexió han estat la base d’aquest document, que va ser aprovat per la militància de la CUP el passat 9 de gener. Amb aquest punt de partida, ara volem seguir aquesta línia a la nostra ciutat, i per això organitzarem el proper 19 de març una JORNADA OBERTA I PARTICIPATIVA per a elaborar el PROGRAMA ELECTORAL a Terrassa.

Les conclusions d’aquesta jornada, el Programa Marc nacional com altres propostes que ens feu arribar tan des de les entitats i associacions com a títol individual, s’inclouran al Programa de la CUP de cara a les properes eleccions. Es tracta doncs, d’un procés obert i participatiu que intenta des del primer dia comptar amb els punts de vista del màxim possible de persones, col·lectius i entitats de la Vila.

El document per a la discussió es pot trobar al nostre web

(www.terrassa.cup.cat) o es pot sol·licitar a [email protected] i la jornada particpativa tindrà lloc al CENTRE CÍVIC M. AURÈLIA CAPMANY (Av. Àngel Sallent, 55), a partir de les 10 h del matí el dissabte 19 de març.

APUNTA'T A LA CUP!

T'HI ESPEREM!!